..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Pas Hooratchich



Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons





Pas Hooratchich

Idziesz dalej przez ogromną salę, twoje kroki uderzające w marmurową posadzkę odbijają się echem. Przyświecasz sobie pochodnią najbliższe przedmioty. Podchodzisz do wieszaka na którym szczególnie zainteresował Cię pewien pas...
Dotykasz go... Padasz pod naporem myśli... Przez twoją głowę przelatują tysiące wspomnień. Po chwili przychodzisz do siebie, twoja własna świadomość wraca. Z jednym wyjątkiem, czujesz, że towarzyszą Ci jakieś postacie, których dotąd nie znałeś. Spoglądasz na swoje spodnie, a tam już masz zapięty pas, który przed chwilą był na wieszaku. Pas ze skóry jakiegoś czarnego gada, pewnie wywerny. Kunsztownie wykonany, klamra z czarnego żelaza, z wężową głową na środku. Zastanawiasz się co to może znaczyć. W tym momencie odpowiedź napływa jakby z zewnątrz. To jest pas Hooratchich, dawno wymarłego plemienia, ludzi osiadłych na terenach Dalekiej Północy. Tak, powoli napływa do Ciebie natłok informacji, przytyka Cię trochę, mdli, ale po chwili już się z tym oswajasz. Czytasz swoje własne myśli, a może nie do końca własne? Pas Hooratchich, prymitywnego plemienia wyznającego Boga Węża. Ma on moc zaklinania duszy posiadacza w swój nośnik energii, czyli rubin który jest ukryty w klamrze. Pas daje Ci możliwość widzenia termowizyjnego, oraz 3 razy dziennie, nadludzkiego wyostrzenia jednego zmysłu na 15 minut. Teraz dochodzi do Ciebie wiadomość, zostało Ci jeszcze 2 lata wolnego życia. Po upływie tego czasu pas całkowicie Cię wchłonie. Czujesz, że jedna z towarzyszących Ci świadomości wyraźnie się cieszy. Zajmiesz jego miejsce, a dzięki temu ta uwięziona dusza będzie mogła udać się na spoczynek. Zostały dwa lata, jak je wykorzystasz?

Pas Hooratchich w jednym momencie przechowuje 4 dusze. Mogą one komunikować się mniej lub bardziej swobodnie z nosicielem pasa, zależy to od mocy magicznych osób, które zostały wchłonięte przez artefakt. Od czasu do czasu jedna z osób zaklętych w pasie może udzielić jakiejś informacji, niekoniecznie prawdziwej. Cztery postacie są towarzyszami nosiciela pasa, aczkolwiek nie muszą wspierać go aktywnie. Mogą się polubić, a równie dobrze znienawidzić. W tym momencie w pasie są cztery zaklęte dusze:

Elistar - kobieta, mag. Arogancka, wyniosła i władcza. Wstydzi się jednak tego, że nie podołała mocy pasa i została wchłonięta. Odzywa się albo obraźliwie do osób nie parających się magią, albo z szacunkiem i chęcią pomocy dla magów, jeśli okażą się wystarczająco zdolni.

Darechnis - elf, druid. Małomówny, skryty, ale rzeczowy. Ubrał pas żeby ratować swoich towarzyszy i nigdy tego nie żałował. Niewiele się odzywa do posiadacza artefaktu, czeka cierpliwie aż będzie mógł opuścić znienawidzone więzienie.

Dravjaell - człowiek, bard. Gadatliwy, trajkoczący i tchórzliwy bard. Zdaje się nie zdawać sobie sprawy, że został uwięziony w pasie. Wciąż myśli, że stoi obok nosiciela pasa i jest jego towarzyszem. Łatwo go zastraszyć, boi się też potworów jakie staną przed właścicielem artefaktu, chociaż żadne monstrum nie może go aktualnie zranić. Draviel bez przerwy gada i przeszkadza we wszystkim, chociaż czasem powie coś do rzeczy jeśli chodzi o politykę, muzykę lub sprawy dworskie.

Paviel - człowiek, chłop. Niewiadomo jakim trafem przedstawiciel plebsu trafił do magicznego pasa. Ta osoba jest nadzwyczaj głupia nawet jak na chłopskie standardy. Nikt z towarzyszących mu w rubinie postaci nie lubi go. Jest tępy, chociaż spostrzegawczy. Możliwe, że jako pierwszy z uwięzionych w pasie zauważy skradającego się zabójcę, ale nie ostrzeże Pana pasa bo nie uzna tego za warte uwagi.

Statystyki:
Waga: 0,5 kg

Specjalne właściwości:
3x dziennie wyostrzenie jakiegoś zmysłu, zdolność magiczna, rzucenie natychmiastowe, trwa 15 minut.
Odtąd możesz przełączać wzrok na termowizję. Twoje oczy wtedy zaświecą się chwilę na żółto, po czym zamienią się w wężowe. Taki sam słaby błysk towarzyszy przemianie w normalny tryb widzenia.
Poza tym możesz korzystać z pomocy towarzyszących Ci dusz. Jeśli zginiesz w tym pasie, twoja dusza automatycznie zostaje wchłonięta przez pas. Odkąd go założysz twój duch należy do tego przedmiotu.


tekst: Diakonis.
grafika: Heroine.
komentarz[14] |

Komentarze do "Pas Hooratchich"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.016407 sek. pg: