..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Czar we krwi [Metamagiczny]


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons



Zbliżał się wieczór. Przyjaciele siedzieli przy ognisku, na niewielkiej polanie. Łuna ognia, lekko rozświetlała obozowisko. To był ciężki dzień. Dawno tyle nie walczyli. Po pokonaniu ostatniego patrolu wroga byli wycieńczeni. Wszyscy, oprócz magika…Kompanów to zastanawiało. Przecież ich przyjaciel miotał już kulami ognistymi i błyskawicami w imponujących ilościach.
Wtedy usłyszeli ryk. Z gęstwy wyskoczyła banda trolli. W ich mętnych oczach lśniła żądza krwi, z pazurów zwisały resztki ludzkiej skóry. Wojownik dobył miecza, myśląc, że przyjdzie mu zginąć. Bard nerwowo ściskał swoją lutnie, kapłan wznosił do Pelora ostatnie modły. Zaś czarodziej uśmiechnął się z pogardą. Wokół jego dłoni zalśniła błękitna energia, z której strzelały iskierki. Bez słowa inkantacji, bez najmniejszego ruchu, z jego palców wystrzeliła błyskawica. Wiązka elektryczności wyzwolona przez maga owinęła się wokół największej bestii. Stwór zatrząsł się od uderzenia, ryknął, poruszył się jeszcze w ostatniej konwulsji i opadł martwy na ziemię. Pozostałe bestie zatrzymały się. Minęło kilka sekund, i kolejny piorun powalił drugiego z trolli. Pozostałe potwory rzuciły się do ucieczki. Czarodziej uśmiechnął się ponownie i powiedział tylko : „Ktoś jeszcze?”.


Wymagania: Czarostwo 10 rang, Wiedza (tajemna) 10 rang, Możliwość rzucania czarów wtajemniczeń co najmniej 3.poziomu.
Korzyści: Ten atut pozwala czarodziejowi na to, aby jakiś czar „wszedł mu w krew”. Takie zaklęcie można rzucać tyle razy dziennie, ile wynosi modyfikator z inteligencji czarodzieja. Do rzucenia tego zaklęcia nie potrzeba żadnych komponentów, werbalnych sonetycznych, czy też materialnych. Czas rzucania czaru to akcja całorundowa.
Specjalne: Na czar „we krwi”, nie działają żadne inne atuty metamagiczne. Ponadto, nie można wybrać czaru, którego czas rzucania jest dłuższy niż 1 runda.

Morn Dundragons.
komentarz[34] |

Komentarze do "Czar we krwi [Metamagiczny]"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.017074 sek. pg: